sobota, 19 marca 2011

満月


くっそ天気! くっそ天気!  何も見えないよ ! 満月を見たいよ :( そんな 美しい月... ああ, もう :( 
絶対今夜の夜空がきれいですが, 何も見えない. 全部が雲のせいだ. くっそ...


Tak, tak. Dzisiaj pełnia, księżyc jest najbliżej Ziemi od kilku lat a ja tego nie zobaczę przez te kretyńskie chmury :/ jak już się psuje to wszystko.
Dziwny dzień. Mam go dość. Tym bardziej, że rano zdenerwowała mnie pewna rzecz. Jak tak można ..? Nie, ja tego nie pojmuję... A zresztą, nie będę sobie psuć tym głowy. Mam więcej rzeczy do przemyślenia ... tak, wiem. Jestem okropna, ale nie potrafię inaczej. To wszystko dzieje się za szybko, nie mam czasu nawet podjąć właściwej decyzji. Wybaczcie, to wszystko mnie przytłacza, czuję się obarczona setkami rzeczy naraz. Trzeba będzie je uporządkować raz a dobrze. Obym tylko nie popełniła błędu ...

/ Aa, i jeśli coś źle napisałam po japońsku to wybaczcie, 
nie mam czasu na sprawdzenie, czy to jest poprawnie, czy nie ...

Mata ne. 


1 komentarz:

  1. a ja widziałam księżyc, jak wyszłam przed 22 z Uczelni... trochę chmur było, ale księżyc był też :)

    co Cię zdenerwowało ?
    dasz radę. namyśl się dobrze, a nie popełnisz błędu :*

    OdpowiedzUsuń