poniedziałek, 2 stycznia 2012

New Year.

Witam wszystkich w Nowym 2012 Roku! :)
Dawno tu nie zaglądałam. Brak chęci. A jest o czym pisać. Tyle się działo przez ostatni miesiąc... W tym miejscu chciałabym podziękować kilku cudownym dziewczynom z 3b ;* bo to praktycznie dzięki wam jest jak jest. Nigdy się nie spodziewałam, że taki kontakt załapiemy. Przynajmniej częściej się teraz widzimy. Ale zawsze jest o czym rozmawiać. Szczególnie w ostatni piątek. Impreza u mnie w samochodzie. Z tyłu dziewczynki piją a z przodu kierowcy tylko patrzą z zazdrością ;P dziękuję Wam za ten wieczór i za wiele innych ;*
Co do Sylwestra to spędzony w świetnym towarzystwie. Zorganizowałam imprezę u nas w domu, A. udostępniła swój pokój, wszyscy się zebrali i było sympatycznie. Cieszę się, że byliście. Bez Was ten Sylwester byłby okropnie nudny. 11 osób, całkiem fajnie. Wszyscy się zmieściliśmy spokojnie, jeszcze nawet potańczyliśmy! I nie ma to jak brak odliczania przed północą i prawie spóźnienie się na fajerwerki. Super byliśmy zorganizowani :P no i nie ma to jak spacer przez całą Alfredówkę w sukience i kapciuszkach :-) strasznie szybko zleciał ten Sylwester. Nawet nie wiem kiedy, a tu już północ, nagle 3.00, 5.00, 6.00 ... W dobrym towarzystwie czas płynie szybciej.
"Nie dokazuj S.. nie dokazuj!" ;D

Sylwestrowy Ryjek nie chciał ukazać ryjka :)


Na koniec życzę Wam wszystkiego jak najlepszego w Nowym Roku ;) żebyście mieli odwagę spełniać swoje marzenia, nie marnowali żadnej chwili w życiu, cieszyli się z każdego dnia. Niech smutki odejdą na bok, a decyzje niech same podejmują się za siebie! Dużo radości :)
Dla mnie poprzedni rok był bardzo udany. Mimo wielu niepowodzeń i źle podjętych decyzji, nie żałuję żadnego dnia. Każdy był wyjątkowy, nawet jeśli działo się bardzo źle. Dzięki temu nauczyłam się wielu rzeczy. Nowy rok, nowe postanowienia. Trzeba zaczynać wszystko od nowa z czystą kartą, nie oglądać się za siebie i sprawić, by ten rok przyniósł mi tak wiele niespodzianek jak poprzedni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz