sobota, 4 września 2010

大学

Aaagghhrrr ! Mam już dość myślenia o tych studiach. Co mam wybrać ?! W ogóle co robić ? Masakra jednym słowem ... nie wiem, czy mam się przyłożyć i próbować zdać te 2 dodatkowe przedmioty na maturze, czy może tylko 1 i pójść później na studia, na które chciałam ... czyli japonistyka (noo, Kultura Japonii). Tylko, że jest ten jeden głupi problem i przez niego nie wiem co robić. Jeśli bym chciała iść na tą architekturę, to musiałabym sobie zrobić rok przerwy po maturze, a jakoś nie uśmiecha mi się to robić. Wtedy przydałby się ten kurs, niekoniecznie bym się nawet dostała na te studia, bo z tego co zauważyłam, dużo jest chętnych na ten kierunek. O architekturze myślałam jeszcze kilka lat temu. Podobało mi się to. Ale z drugiej strony tak chciałabym na tą japonistykę ... tylko, że MUSZĘ myśleć o czymś innym :| Bo "Po co 2 osoby w domu po tym samym kierunku ? Co po tym będziesz mieć ?". Tak, wybrałam kierunek 'zastępczy'. Tylko, że z nim tyle zachodu ... próbować, żeby inni później nie mieli do mnie pretensji, czy mieć może innych 'gdzieś' i robić to co mi się podoba ? Już sama nie wiem ... mam czas, ale powoli trzeba poważnie się zdecydować. Szczególnie co do matury. A tego tematu mam już dość. Wystarczą 2 dni w szkole i gadanie nauczycieli non-stop o tym. "Co wybieracie?", "Jakie przedmioty zdajecie?", "Musicie już zdecydować, od tego zależy Wasza przyszłość!", "Teraz czeka Was dużo nauki!" ... już mi się od tego gadania niedobrze robi! A w głowie mętlik ...



もう、やめてください!
やだ~!やだやだやだやだやだやだ。。!じゅうぶんです!
これは難しい。。。助けてよ。


3 komentarze:

  1. Ryjek, próbować zawsze możesz i masz próbować! I wcale roku przerwy byś nie musiała robić, bez sensu jest robić przerwę, wiem po sobie. Jeśli Cię przyjmą na architekturę, to Cię przyjmą, a jeśli nie, to na japonistykę na pewno. Więc zdajesz na maturze dodatkowe przedmioty, nie marudzisz, bo potem będziesz żałować, że nie spróbowałaś. Składasz papiery na architekturę i na japonistykę, dostajesz się na obydwa kierunki, a potem Twoim jedynym problemem będzie wybór studiów ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że japonistyka :D heloł :D ja się tam nie dostałem to chociaż Ty się dostań! ^^ Liczę na Cię, joł xd

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe dzięki xd postaram się, zrobię co w mojej mocy ;D

    OdpowiedzUsuń